Inflyttnings present!

Vi sov länge efter en sen natt!
till frukost dela vi på pizzan som va kvar,
Krille gick ut för att ta en titt på min bil som inte ville starta! =/
Det va batteriet som fryst sönder.. Illa illa

Så nästa månad är man 1200 spänn fattigare.. inge skoj alls!
Jeje.. Sånt som händer i dessa kyliga tider!
Efter att fixat till detta, for han ut till tumbo och nästa bil..
Han och Carro renoverar hennes kadettmotor!
Prata med min kära pappa och han och Carina va i V-rås och shoppa!
Efter de så skulle dem komma över till oss på fika.. =)
När de for hemåt gjorde vi oss i ordning för en tripp till skoog..
Inflyttnings presenten va kirrad och ölen va packade! =)
Åhh va ännu mer sugen man bilr på att flytta,
när man ser hur fräscht andra har!
Eftersom drickat höll på att sina fortsatte vi närmare stan,
tog pittstop hemma hos oss för att njuta av en hallon & björnbärs drink! ^^

Krilles gamla klasskompisar Vicky och Judith kom över,
VIcky va en väldigt söt och rar tjej!
Judith är säkert snäll på sitt sätt, ingen i min smak dock! =/
Jeje.. Trevligt och få ett ansikte på människorna iaf.. =)
Vi drog vidare ner på stan och skildes åt..
De gamla goda gänget bestående av Borre Madde Skoog Jag och Krille,
satte oss på Centro och de andra två töserna gick till Harrys
Jag fick goda drinkar och njöt av sällskapet!
Vid 2 snåret blev det fyllekäk, Corner.. riktigt mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

buhu, jag känner mig utanför.. men jag får väl bara skylla mig själv:(



Gör ni 22 november?? fyller inte krille år där någonstans?;) KRAAM



Ps. "Judith är säkert snäll på sitt sätt, ingen i min smak dock! =/"



HAHAHA FAN VA ROLIGT SKRIVET!

2008-10-27 @ 18:12:16
URL: http://sofienoren.blogg.se/
Postat av: sofie

Saknar dig oxå ska du veta! Men mitt liv är lite smått kaos just nu. Men 22 då är inbokat i kalendern, ser mkt fram emot det! Vad önskar sig krillis i 25 (!?) års present? kraam

2008-10-29 @ 18:12:45
Postat av: sofie

Saknar dig oxå ska du veta! Men mitt liv är lite smått kaos just nu. Men 22 då är inbokat i kalendern, ser mkt fram emot det! Vad önskar sig krillis i 25 (!?) års present? kraam

2008-10-29 @ 18:12:58
URL: http://sofienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0