Heelg!

Nu tror ni att jag blivit tokig som skriker heeeelg redan!
Haha, men så är de inte! Weeeei..
Tog ledigt i morgon, så nu är det helg för min del!! ^^
I dag har jag och Krille vart och storhandlat..
Frysen och kylen är överfull, känns nice!
Efter att jag slutat jobba har vi även hunnit med att kolla på en köplght..
tyvärr va den inget för oss..
Mer kvm än va vi bor på men lghten kändes mycket mer trång!
Kanske även berodde på att de va ett rum till och inte så många fler kvm..
Vi kan inte ens få in soffan i vardagsrummet! =/
 Då är de illa eftersom vi har så "liten" soffa! Haha
Jeje.. hoppas på att de kommer fler tåg! ^^
Ha en trevlig dag!
Själv ska jag över till mitt kära äppelskrutt och fika! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0