fredagen 24/10

Det blev en lugn dag på jobbet!
Fick efter lite trix jobba med Marie.. =)
Vakna sent denna morgon, har väl inte hänt på väldigt lääänge..
Men nu är det höst igen och det blir bara mörkare! Usch..
jaja.. de ordna sig iaf som tur va! =)
Sluta vid 2 tiden.. Skönt på en fredag..
Kom hem, Krille skulle iväg till V-rås och dona lite
Så jag bestämde mig för att storstäda lägenheten!!

Men som vanligt syns det knappt,
spec i badrummet, som är så slitet!
Fick över lillebror som hjälpte mig att damma lite ^^
Väl till jag städat klart och småhandlat inför kvällen,
kom Krille hem och myste med mig..
Senare på kvällen kom Carro & Lelle över på hemgjord Pizza.. Mums..

Vi kolla på en film och snacka lite skit..
De va trötta och åkte hemåt,
och vi drog över till Skoog som änlitgen flyttat in till stan! =)
Klockan blev väl runt halv 4 innan vi kom i säng..
Mkt trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0