Söndag & farsdag

Ja vet, jag är som alltid lite sen med uppdateringen.. Haha!
Men de får bli som det blir..
I söndags va det iaf Farsdag och för Min & Krilles del blev det en heldag på vift..
Första stoppet blev vid lunchtid till Krilles pappa,
där fick vi lunch bestående av älgfärsbullar m potatis och grönsaker,
samt efterrätt i form av glass och fruktsallad.. Smaskens värre!
Därifrån åkte vi raka vägen till Morfar..
Min käre
Morfar är som min andra pappa..
♥Världens bästa och goaste!♥
Därför kändes det helt naturligt att åka dit och hälsa på också..
Vi kunde tyvärr inte få i oss nån mat..
Men en liten fika hann vi med iaf!
Dock såg Kycklingrulladerna väldans goda ut!
Ville nästan ta lite iaf..
Därifrån åkte vi vidare till den riktiga pappan ;)
Där fick vi också mat och dessert! Mums..
På menyn där stod det Inbakad oxfile med potatisgratäng!
till efterrätt fick vi tårta..
På kvällen rulla vi hemåt och rulla in efter allt kalasande..


Kommentarer
Postat av: Madde

Får det lov att vara en drink, Grogg?!

2008-11-24 @ 09:08:01
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0