Helg igen

Så är det helg igen..
Fredagen blev lugn, efter jobbet käka jag
Sen fick jag för mig att jag skulle sola solarium!
Fick ju ett presentkort av Krille när jag fyllde som måste förbrukas..
Så jag locka med Krille så  vi stack och sola!
Väl hemma ringde Skoog.. Han va ölsugen
Så han kom över och de satt här och tog nåra bira..
De gick vidare och själv satt jag kvar hemma och fixa lite musik!! =)
Gick och la mej vi ett tiden
,
Har haft lite ont i halsen i några dagar nu.. Inge vidare alls!
Vakna ganska nyligen, det är riktigt fint väder ute..
Funderar på vad man skulle hitta på idag!?
Krille sover och lär väl som sagt göra det ett tag till..
Själv funderar jag på att baka klart choklad biskvierna
Fast man borde ju gå ut i de fina vädret..
Ha de fint! Vinke vink♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0