Drinkkväll

Fredag blev en skapligt tidig dag på jobbet!
Skönt att inrte sluta allt för sent på fredagarna..
Jag va dock ändå ganska trött efter veckan,
men medan enegin fanns kvar så börja jag storstäda hemma!

VÄldigt dum dag att göra det på.. Men men nån gång måste man ju..
Jag gick och la mig för att vila en stund!
Denna fredagskväll skulle jag dejta Madde!! ^^
Kom på att jag kanske skulle behöva till systemet..
Så det vart inte mkt vila den eftermiddagen!
Sällskapa med Madde till Affärn, vi köpte de ena o de andra till kvällen
Åkte hemåt för att duscha och fixa till mig lite..
tänkte vara hurtig och gå, men klockan börja dra ut på tiden,
så jag skippa att hinka i mig nåt alkoholhaltigt innan och tog ist bilen!
Madde hade kirra käk som vi moffa i oss..
Sen starta vi vårt drinkmaraton! Blev en hel del smarriga grejer..

Senare på kvällen drog vi oss mot grabbarna som fira Skoogs födelsedag!
satt där ett tag, tills Skoog & Stoffe skulle ut på Krogen och vi andra for hemåt..Trevlig kväll..
vinke vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0