Vilken fest!

Ojojoj.. Dagen efter är alltid lika tung!
Bakis är man och man vill bara ha fet mat och dricka Cola.. ^^
Men för en gångs skull va de inte Jag som mådde sämst denna förmiddag..
Och inte va det heller Jag,
som bad hela natten och morgonen till porslinsguden..
Nämner inga namn.. ;)
Det sägs att man går upp i vikt av att dricka alkohol..
Men bakismaten är nog inte en mindre bov den inte! Haha..
Riktigt, riktigt rolig kväll i går iaf.. Måste göras om snart tycker jag! =)
Massa folk och väldigt mkt alkohol!
Dansgolvet va väldig fullt med folk och de vart hett..
image119
Bra musik och de bästa folket.. Vad kan då gå fel?
Visst vi va väl med om nåra tråkiga insidenter..
Otrohet & lite skitsnack..
Men även nåra bra!
Hångel & glada människor!
Men tror de tillhör alla fester.. Eller har jag fel?
image120
Tack för att ni kom!
COh tack för alla fina blommor och presenter! ^^
Vad vore jag utan min familj mina vänner och min allra käraste Krille?
Olycklig..
Tack än en gång!
På återseende! Vinke vink..


Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! =)

2008-05-19 @ 10:32:27
Postat av: Madde

hurraaaaa på lindas födelsedaaaag :D

2008-05-19 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0