Donat!

Som sagt.. jag har ju vart ledig i dag! ^^
Verry bra väder, men jag sov ganska länge.. Illa
Sen börja jag städa garederoben! Känner mej riktigt duktig!
Borde nog egentligen slänga lite skor.. Men vilka?!
Krille jobba eftermiddag i dag, så jag passa på och umgås med ♥Mormor♥
Vi va ute i Sundbyholm och lämna lite prylar hos hennes syster..
Fick lite fika där och börja ragga 80 tals kläder,
som jag ska ha på mig på Maddes fest! =)
Hoppas de hittar nåt i källaren som kan komma till användning! Jaja..
Jag och mormor for från Sundbyholm och raka vägen mot Slagsta Glass..^^

Blev dock ingen snäck för mig idag.. Men mjukglass iaf! =)
Så idag har man invigt de också! Mums..
Vidare till Coop för o handla lite! Tack för en trevlig dag Mormor..
For hemåt och bytte om.. skulle jobba ett par timmar som inte räknas! ;) (eftersom de går så fort!)
Sen efter de drog jag till Willys för och handla lite till.. =P
De är ju inte fullt förens de rinner över ;) haha..
Äntligen hemma och farten uppe satte jag igång och städa lägenheten!!

Behövdes kan man säga..
Rensa även avloppet i handfatet, va typ stopp..
Och de kan man ju förstå, med de grejer som låg där!
Lär ju typ vart nån J*vel som spytt där i när vi hade fest.. Bläää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0