Bokat!

Har haft massvis och skriva..
Men min blogg har ju inte funkat!
Men så slog de mij att för en gångs skull kolla mejlen!
Tada.. Bloggen hade blivit flyttad.. Så de hade ju aldrig vart nåt fel!
Haha.. Bra att man är vaken och hänger med! ;)
Nu har jag typ glömt nästan alla roliga saker jag hade och skriva om..

Har vart ledig från jobbet hela typ dagen! ^^ Såå himla skönt!
Men vad har jag fått gjort? Inte ett smack typ..
De är illa.. Satt t.om inne vid datan på dagen fast solen sken.. =/
Och så klagar man på att man är blek.. Haha..
Körde iof Mc lektion och de gick väl ganska bra..
Nu är iaf uppkörningen bokad! Weeei.. =D
Börjar bli velli nervis.. dagarna tickar på och de är inte långt kvar nu!
Tänker inte avslöja vilket datum ännu..
Men man kan ju säga så här, kommer iaf ha de innan den 23 juli
För då går min uppskrivning ut! ^^
Tralalala.. Jag är så glad!
En till trevlig sak jag gjort idag,
är att jag har vart och hälsat på min älskade ♥Mormor och Morfar♥
Dom är goa' =) Tycker så mkt om dem!
Imorn är jag också ledig, Vad ska man hitta på då?
På fredag efter 4 ska jag iaf hjälpa till och fixa till det sista på brudklänningen..
Så den sitter perfa den 14 juni..
Då min käre morbror och hans fina fru ska gifta sig ^^


Som vanlig är de fullbokat hela helgen!
Mer om detta senare..
Nu kom min kära älskling hem från jobbet, ska mysa med honom..
Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0