Utflykt!

Har vart vaken ett tag.. Duschat och börja fixat i ordning mig!
Tog en brejk för att käka lite frukost..
Prova faktiskt en ny yoghurt.. Med smaken: jordgubb, vanilj och lakrits!
image116
Va inte så dumt faktiskt! =)
Har pillat i mig lite alvedon mot febern..
Vill ju nämnligen inte missa min utflykt till okänt mål med Sofie i dag!
image115
Hon är så lurig hon.. Men de är så spännande! ^^
Vet bara att jag ska ta tåget till Sthlm kl 14.00..
Och att jag/vi ska göra nåt jag tycker om! =S Läskigt! Hehe..
Hoppas bara hon inte lämnar mig ensam i sthlm..
Har även hört att det finns tid för lite shopping, vilket är utmärkt!
Kanske man kan hitta nåt att ha på sig till Lördagen.. =)
Uppdaterar allt om utflykten när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Jessiqa

Du & din vanilj! Men jordgubb, vanilj och lakrits, låter inte mumma måste jag påpeka. Eller ja, allt med laktrits låter päckel! :p

2008-05-13 @ 22:17:33
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0