Uppdat. Utflykt!

Som sagt, for till Sthlm i går för en utflykt med min käre vän Sofie!
Full av förväntan fick jag äntligen reda på vad den hemliga presenten va..
Hade gått och funderat flera veckor..
Men ändå inte velat veta, för de förstör ju de roliga..
Kort och gott va de iaf en Restylanbehandling! Weeeei..
Äntligen! Som jag tjatat om att jag också ville göra!
Tur att man har bästa vänner som puschar en till roliga saker.. ;)
Åhh.. Vilken skillnad det blev på bara en gång..

Före
image117

Efter
image118
Se så fylliga de blivit! ^^
De värsta är väl att man redan fått mersmak!

Tack Sofie för en Asschysst födelsedags present!
Och för en trevlig dag i Sthlm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0