Todeloo!

Hej alla glada!
Har just kommit hem..
Har vart och övningskört hoj på trafikskolan!! ^^
Gick väl si så där..
Men om man nu får skylla på nåt,
så tror jag att jag skyller på att de va en ny hoj!

image81
Tyngdpunkten sitter lägre än va jag är van vid!
Men man kommer nog in i de också snart..
De skulle iaf boka ett prov till mig i dag eller imorn..
Får se när man ha lyckan att få kortet! ^^
Har ju ett datum som jag verkligen MÅSTE va klar innan..
Annars blir de ny uppskrivning! Och de är ju mindre skoj.. =/
Skulle egentligen vart ledig från jobbet i dag..
De hade inte så mkt jobb åt mej i dag sa dem!
Men så ringde de i morse och vi ha dit mig iaf.. =)
Så inte blev de nån sovmorgon för mej inte!
Men de är väl bra att man får jobba iaf.. =P
Fick ju ett ganska soft jobb,
Sitta och lulla runt och klippa lite gräsmattor vid Coop.. Najs värre!
image121
Vad ska man käka idag då?!
Vet inte ens va jag är sugen på..
Nån som har nåt förslag..?
Vinke vink så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0