Soffbord

Jag bara tjatar om vår soffa hela tiden!
Haha.. De är illa!
Men nu ska jag nog inte behöva nämna nåt om den,
förens den kommer kanske? ;)
Vi har även beställt soffbord!
De blev ett runt efter mkt letande..
Och älsklingen som ville ha ett fyrkantigt! =/ Men men..
Man kan inte få allt.. ;) Haha
Men tror de kommer bli kanon iaf.. =)
I helgen tror jag de blir till att leta matta och ev en TV bänk..
Vi båda har ju vart inne i en "svart" inrednings period..
Men nu går de mot ljusare tider,
dvs att de blir blankvitt! =)
image108


Tror ni inte de kommer bli kanon?

Appropå att förnya sitt hem..
Mäklaren ringde i går, och säljarna börjar mjukna på vårt bud!
Så snart kanske Älsklingen och Jag är Husägare! ^^

Vinke vink



Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt bord!! blir ju superfint med gråsoffa å vitt bord!! gäller de bara att andvända undelägg till drinkglasen.. å inte spilla jäger.. haha

2008-05-08 @ 20:48:20
URL: http://sofienoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0