Överkörd!

Fan de finns idioter till allt!
Vet inte folk va högerregeln är eller?
I går när jag va ute med trafikskolan och körde MC,
Ska jag åka ut på Bergsgatan från Sommarrogatan..
Detta betyder att jag kommer från höger,
högerregeln betyder att man ska släppa fram folk som kommer från höger!
Vilket typ vissa IDIOTER inte vet..
Så hade jag vart beredd på att bromsa så hade han kört över mig!
image122
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trodde att de va lönedags i dag! =/
Men icke, va tydligen inte förens den 27:de denna månad!
Illa illa..
Men fick iaf sluta skapligt tidigt idag! ^^
Va ju ganska skönt så här på fredagen..
Men va ska man ta och hitta på idag då? Det blir iaf inge festa av..
Blir nog till och grilla hemma hos Pappa.. Mumms..
Ska nog rensa lite bland mina saker med..
Ha en bra dag..
vinke vink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0