Önskelista

Så va man tillbaka på jobbet igen, efter lång ledighet!
Hur skönt som hellst med en liten semester på nästan en vecka! ^^
Synd att vädret bara är bra när man jobbar! =/
Men man ska inte klaga..
Jag har ju iaf klarat mig från regn! =D

Känns inte som om jag fått så mkt gjort under ledigheten,
men de har jag nog fått ändå!
I lördags kväll invigdes uteserveings säsongen med Sofie & Älsklingen!

Trevlig trevligt!
Söndagen vart det övningssköra av! Gick mkt bra..
Ska fara ner till Krekolas i veckan och boka in nåra lektioner.. ^^
Hela helgen har ju även bestått av massa kalasande!
Måååånga som fyller i Maj..
Har iaf kommit på lite jag kan Önska mig när jag fyller! ^^

Önskelista
* Cykel
* Pengar
* Parfym
(Paris Hilton - Can can)
* Grillstekpanna
* Gillette Venus Vibrance
* Solkort
Med mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0