Halv krasslig!

Det har vart en riktigt trevlig helg!
Fredags kväll vart hemma hos Carro & Lelle..
Satt på loftgången och små drack och snacka skit! Riktigt nice..
Lördagsmorgonen blev tidig..
Det skulle bäras ved i Tumbo, va väl där vid halv 9 tiden!
Vid 11 drog jag och Krille därifrån en sväng..
image110image109
Mina söta små bröder körde Enduro tävling i Gröndal..
Så vi for dit och heja på dem! ^^
De sluta totalt som 10a av 120 lag och 3a i sin klass..
Riktigt bra Grabbar! Nästa år tar ni förstaplatsen! ^^
Tillbaka till Tumbo och käka och bära mer ved..
Jag fick fara till systemet för att inhandla allt för kvällen till folket!

Tillbaka för att hämta Krille sen hem igen, dags att duscha & käka..
Fara till Carro och Lelle denna kväll med..
Jag åkte därifrån tidigare än Krille.. För jag mådde inte alls bra!
Kände mig krasslig redan på dagen i Tumbo..
Orkar/Kan inte bli sjuk nu! =/
image112
Bara till att kurera sig inför veckan då de är fullspäckat med bl.a Okänd utflykt tillsammans med Sofie!
m.m och nästa helg så ska ju Partyt vara här! ^^
Övningsköra Mc i dag kanske.. Vi får se!?
Jeje.. Vinke vink..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0