Fredag!

Fullspeckad fredag!
Som tur va så va jag ledig,
men som vanligt räcker inte dygnets alla timmar till!
Lyckades bra iaf..
Vakna relativt skapligt, drog och sola solarium..
hemåt igen för att ta en uppfriskade dusch och fixa sig lite fin!
Snart dags att åka på det första kalaset för dagen..
Men först in en vända på systemet!
Vi skulle bara ha lite.. men sluta på en slant runt 1000 lappen!
Ojojoj.. Men nu har vi så vi klarar oss ett tag ;) Eller? Haha
Från Systemet skulle vi fara direkt till hallstahammar där Krilles kusin bor..
Men "vi" hade glömt presenten så fick fick vackert åka tillbaka! Illa..
Åkte västeråsvägen hem, Köstockning AB pga asfaltstering..
Och denna soliga dag kolla alla extra mkt på vår fina bil..
Jaja.. med lite hög musik och nervevat trodde jag att därför de kolla så konstigt!
Men icke.. När musiken tystna och jag till min förvåning hörde ett plingade..
Fundera länge på va de kunde vara och fråga Krille om han hörde!
Kolla ut på min sida av dörren och där hänger min nyckelknippa kvar i låset!
Inte så underligt att folk kollat konstig! Haha..
Jaja.. Nån måste ju stå för underhållningen också! ^^
Upp snabbt och hämta presenten och sen fara till Hallsta
Fika och umgås lite sen hemåt igen,
Hade lovat Simona och hjälpa till med brudklänningen! ^^
Åhh så fin hon va i den.. =)
Jag va tvungen att Skynda skynda! Skulle va hon lillebror vid sex
Och Pappa, Jag kom faktiskt i tid! Så de är DU som är skyldig mig en Chokladkaka!
For väl hemåt vid midnatt och då fixa jag maten till dagens bravader!!
SOVA!
Nu har jag inte tid att sitta här längre..
Ska på Möhippa! Vinke vink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0