födelsedags fika!

Todeloo alla glada!
Idag har de vart full snurr hela dagen!
Försökt sova så länge som möjligt.. Fest i kväll..
For till mormor en snabbis och hämta mina vita jeans..
Så jag hade nåt och ha på mig..
Hon laga dem snabbt och snärtigt! Vad skulle jag göra utan henne? =)
Sen hemåt, fixa iordning födelsedagsfika o sånt för min kära familj..
Trevligt att alla kom också.. t.o.m Min älskade Mormor som är nyopererad! =)
Fick pengar i present, kommer alltid till användning! ^^
Tack tack..
Har just fixat iordning mig, kommer ju lite party pepole tonight! ^^
Ha en toppenkväll
//Linda♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni får det kul ikväll :) Synd att jag är tjock & trött & inte riktigt orkar hänga med ;)

Massa kram!

2008-05-17 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0