Efterlysning

Åhh.. Jag vill bara slänga ut allt jag har..
Iaf de flesta av mina kläder!
Känns som om jag för det mesta går i heltaskiga kläder..
Känns inge bra alls..
Allt känns gammalt och för mkt använt!! Usch..
Hoppas på att man kan hitta lite nya fräscha kläder nu till sommaren!
image114
Vet iaf att jag får drass med förra årets bikini..
Köpte typ 3 nya förra året! Så i år blir de ingen!

Efterlyser:
Hör upp alla modemänniskor..
Jag vill ha Flipflop med en liten Taxa klack..
Kasnke är ute nu..?!
Men vet att H&M och topshop hade det förra året!
Dock hann jag inte köpa nåra!
Men v.v Hojta till om ni vet vart de finns..
image112
Snart är de ju även dags för Maddes 25 års fest! ^^
Vad ska man ta på sig då..?
Måste hitta på nåt skoj..
Dessutom måste man hitta på nån trevlig present!
Tänkter så de knakar.. ( Knak knak)
image113

Kommentarer
Postat av: madde

snygg bild... den hade jag ju glömt (läs förträngt) ;)

2008-05-11 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0