Bullar

Det är bara fredag..
Känns som om de är söndag och dags för arbete imorn!!
I går blev det en liten dejt med min lilla Trumhinna på Tuna!
image97
Trevligt trevligt! va alldeless för länge sen!!
For till Tumbo och hämta älsklingen och sen hemåt!

Vi köpte efterlängtad mat från Amerikan Pizza! Muums.. =)
Som Jag längtat efter Pizza därifrån!
I dag har de vart lugnt..
Hämta mormor från Coop, köpte en lott medan jag vänta..
Weei, vann en ny lott!
Skrapa vidare och vann en till..
sen for vi till sjukan och hämta morfar!
hämta ut en ny lott på sjukan..
Tredje gången gillt? Nope.. Ingen vidare tur där inte..
Vi for vidare till Borsökna för lite födelsedagskalande!
image96
Bullar, kakor hela dagen! Humm.. Illa
Vad hände med Beach 08?
Att man alltid ska komma på att det är dags i sista minuten.. ;)
Sen bar de av hemåt!
Dags för käk och mys med älsklingen!
Tror de får bli film i kväll med lite morötter och gurkstavar och nån god dipp..
image95
Ska nog ta och fräscha till mitt livlösa hår också! ^^
Få se va mer kvällen har att erbjuda! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0