Den som lever får se..

Va en sväng på Tuna park i går med en av mina Mostrar..

Jag försökte hitta lite presenter åt folk som fyller år!
Hitta en present, nu fattas det bara 2 till,
sen är allt klappat och klart inför fredagskalaset..
Det är ganska mkt REA
på stan i dessa tider..
Hade ju turen och hitta presenten jag köpte just på rean! ^^
Skönt att folk slår ihop sina födelsedagar så man slipper "offra" flera dagar!
Förlåt om jag låter lite anti.. Fel vecka typ!

Jag har fått en Cykel.. Nu när Krille har bilen är detta perfa!
Cyklar till jobbet varja dag också, känns ganska nyttigt.. =)

Efter att jag och Sara vandrat färdigt på Tuna,
cykla vi förbi hos Mormor och Morfar och tog en fika!
Väldans trevligt, sen for jag hemåt och gjorde mat..
Går ju åt en del mat här i hushållet!
Appropå mat.. Vad ska man laga idag?
Måste ju har matlådor tills imorn..

Riktigt skönt att det bara är 4 arbetsdagar denna vecka..
Men man blir ju lätt lite för bortskämd,
har ju vart ganska många arbetsfria fredagar nu.. =P
Nästa vecka har jag också bara 4 arbetsdagar..
Sen går jag på en välbehövd semester! ^^

Jag och Krille funderar på och kanske dra en sväng över till Tyskland..?!
Tänkte handla på oss lite inför sommaren,
sen fyller ju hans Mor 50 år om ca en månad!
Ska ju även till Sala för att kolla på när Pappa och Brorsan(Bröderna?) tävlar..
Då blir de til at leva campingliv, Jag o Krille ska sussa i Husvagn..

Jaja.. får se vad pengarna räcker till efter alla utgifter denna månad! =/
De bara rullar in och direkt ut dessa nedrans pengar..
Aldrig får man ha dem i en fin hög! Hehe..

Snart är det ju dags för uppkörning också! ^^
Börjar blir väldigt nervis..
Btw så körde jag en lektion idag, gick väldans bra i trafiken..
Ska bara finslipa "bromsprovet" sen invänta uppkörningen,
Hoppas på att jag kirrar det så har man iaf en sak ur världen!! =)

Känner mig smått stressad och uppe i varv just nu..
Dock ingen spec anledning =/
Illa illa.. Ska som sagt bli skönt med lite ledigt! ^^

Jag har funderat lite mer på hus..
Känns som om jag kommit fram till ett och annat!
Tror Jag och Krille ska vänta med det projektet ett tag..
Vi är ju fortfarande sugna men jag har en annan ide!
och den som lever får se..
Nu blev ni nyfikna va..?

Ha de! Vinke vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0