Om dagen

Det är redan onsdags kväll och imorn jobbar jag min sista dag innan semester..
Ska bli fruktansvärt skönt!
Ska sova länge varje morgon! ^^ Haha..
Snart är det ju även dags för Mc Uppkörning!
Veckorna och dagarna börjar närma sig nu.. Jag börjar bli lite nervis!!
Men de är ju låååångt kvar, så varför stressa upp sig nu?
Har kört lektion i dag..
Hände massa grejer, först skulle jag släppa över en cyklist,
hon gastar och skriker på mog "kör då för i Hvete", så jag kör..
Läraren tyckte inte att hon verka klok! haha..
åker iaf vidare och hamnar bakom en Epatraktor..
SÅg väl att jag hade övningskörnings skylt på mig och börjar då vifta med armen,
sätter sedan på varningsblinkers och börjar köra sick sack över vägen!
Herre gud så folk är! De finns människor till allt!
Passar på o köra imorn med!
Nästa vecka är ja ju inte hemma så då blir de nog inte så mkt! =/
Hoppas iaf att jag klarar det på den stora dagen! ^^
Mc läraren sa idag att de inte skickar nåra Lamm på slakt..
De är ju skönt iaf.. =)
Jaja.. får väl se hur de går när jag står där och bara har nån dag kvar!

Kommer väl avlida i hjärtinfarkt för att jag är så nervös! haha..
Jadu de är inte lätt!
Nu ska jag gå och väcka Älsklingen..
Han tog sig en liten power nap innan han ska iväg och jobba natt!
Sen ska jag väl göra mig iordning för sängen!
Behöver sova ikapp lite jag med!
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0