Bröllop

I lördags va Jag och Krille på Bröllop!
Det va ju som ni vet min kära morbror och hans tjej som gifte sig..
Klänningen som fått smygkollat på innan va fortfarande hur fin som hellst!

Håret och ryggen på klänningen


Brudparet
Min morbror va förstås också hur stilig som hellst!
Efter vigseln i kyrkan for vi iväg till Vallby för att äta 3 rätters

Förrätt:
Lufttorkad skinka med Melon
Varmrätt:
Fläskfile med Potatisgratäng och skysås
Dessert:
Citron och lime cheesecake

Detta blev Min och Krilles klädsel för dagen

Efter maten åkte vi till brudparet för att festa vidare..
Kvällen blev till natt och vi kom hem runt 3 tiden!

Förresten.. det va ju inte bara en, utan typ 20 personer
 som fråga när jag och Krille skulle gifta oss.. illa illa.. Nu har vi press på oss..
Men än är de inte dags mina vänner och bekanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0