Äntligen?!

Äntligen ska jag ta mig i kragen och uppdatera bloggen!
Ja vet att jag verkligen har vart urdålig på detta!! Förlåt..
Har vart lite mkt och stå i på sistone tror jag..
Har funnits en del och skriva om,
men jag har inte bara kommit mig föroch ta tag i saken!

Min liv ser väl typ ut som vanlig, typ dvs
Att jag jobbbar, letar efter hus..
Jag äter, sover, duschar och sånt alldagligt..
Jag försöker va glad och trevlig och så förstås hinna övningsköra Hoj..
och sist men inte minst så går jag på himla massa kalas!
Vi har vart på Maddes 80 tals fest

Där vi hade trevligt, de lektes och dansades och inte minst så konsumerades de alkohol!
Om jag inte minns fel så kom jag på en andra plats i tävlingen! ^^
Och självaste födelsedagsbarnet, Madde kom Etta.. =)
Måste även säga att jag är riktigt nöjd med min utstyrsel, äkta 80 tal..

Jag och Krille spenderade en heldag i stockholm för att shoppa kläder..
Krille hitta massa snyggt, men inte jag! =(
Vet inte om modet är fel eller om, Stockholm är för litet för att handla i?! =/
Illa illa.. Eller så är de väl jag som är kräsen! Skit..
väldigt trist va det iaf..
Ville ju förnya garderoben och hitta nåt fint och ha på mig på bröllopet!

Vi har även budat på ett jättefint hus, som vi verkligen ville ha!
Som vi dessutom läääänge hade det ledande budet på..
Dock kom de nån gammal rikemans gubbe och buda över,
och vi hade tyvärr inte råd att buda vidare..
Man får ju tänka ett steg längre,
dvs att man inte bara vill bo utan leva lite också!
Jaja.. vårt hus kommer väl en vacker dag stå där och bara väntar på oss.. ;)


Snart är det dags för semester
För min del blir de en kortis v 27.. ska bli underbart skönt!
Välbehövligt om inte annat..
Det blir en tripp till Sala för att bo i husvagn,
ska kolla på bröderna och pappa som ska tävla! =)

Har även vart på typ 200 kalas..
Joakim 18 år
Moa 13 år
Krilles Kusin Maria 23år
Bröllop
Bosse 60 år
Har länge sett fram emot midsommar, för då hade vi inga kalas inbokade..
Men lägg märke till att jag skrev hade..
Nu ska vi på kalas dock ett dubbelt, så man slipper längre fram!
Jag och Krille sluta vara med på insamlingar till folk som fyller..
Ska lägga extra på dem som fyller jämna födelsedagar!
De går ju inte och leva annars..
Bara byte med pengar! Fan har lagt ut mer på födelsedagar än vad jag själv fått..
Inte för att jag är snål eller bara tänker på mig själv som de lät som
Men man går Bankrutt på kalas.. =/
Så hädan efter blir de bara nåt väldigt, väldigt litet från mig och Krille,
Om man nu inte har turen att fylla "stor" födelsedag!

Har jag förresten skrivit att vi äntligen fått vår STORA fin fina soffa! ^^

Den är riktigt fin och jag är väldigt nöjd med köpet! =)
Jag slog på stort och köpte en ryamatta också..
En röd för att bryta av lite!
Dock inte av bästa kvalite, men den duger så länge! ^^

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Madde

Hörru stumpan..glöm inte att vi ska byta bilder med varann ^^ Kramisaaaar

2008-06-16 @ 19:25:21
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fyfan va snygg den soffan var! Får komma och inspektera närmare nån dag ;]

2008-06-18 @ 20:51:29
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0