Varför?

Varför skulle uppkörningen på MC gå åt helvete??
Joo, bara för att de finns Klimakteriekossor som förstör livet för andra..
Skaffa er ett annat jobb och låt inte andra människor lida!

Börjar ju bli smått stressad nu..
Behöver en ny uppkörning innan den 23 juli för att slippa skriva upp igen..
Men de är så jädrans måååånga som ska köra upp så de verkar inte finnas!
Har ringt
varje dag typ 5 ggr om dagen,
för att höra om de inte är nån som avbokat!
Varför ska jag alltid va ute i si
sta minuten?
Eller jag va ju inte ute i sista minuten..
Bara jag hade klarat den irriterande jäkla uppkörningen..
Kanske får sky
lla mig själv lite iof..
Hade trots allt trasiga vantar, men ändå..
Åkte ju och bytte! Humm.. Illa illa..
Sen va allt dåligt enligt henne.. Men men.. Hon har ju sista ordet!
Som Skoog så vackert sa, "Hon har säkert inte fått ligga på länge.."
Hahahaha.. Bra sagt!! För det tror inte jag heller att hon fått!
Så snäääälla nån kan väl ge mej en tid innan den 23 juli..

Sen ska jag stå utan
för vägverket och bränna gummi på kärringen!
Nää, förlåt hon kanske är snäll egentligen..

Eller inte!! Hon kugga brorsan också! Trevlig prick de där..
Ha de.. Byebye

Kommentarer
Postat av: Jessica

Be skoog släppa till för kärringen så kanske ni får godkänt i värsta fall så kanske han då också får underkänt. Det skulle ju va lite illa :-p



kram!

2008-07-05 @ 10:57:42
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0