tripp och utgång

Jag borde ju ha skrivit för en vecka sen..
Men det blev som vanligt inte av..
Hände ju extremt mkt den där helgen!
En salig blandninga av händelser kan man säga utan och ens ljuga lite..
Så jag tror bara att jag vart paff och kom av mig i skrivandet!
De tråkiga sakerna tar jag inte ens upp..
Ni som står mig närmast vet,
vilket räcker mer än bra!

Förra lördagen bestod av en tripp till Trosa..

Vi (Mormor, Morfar, Moster Sara och Jag)
Åkte dit för att glutta lite i affärer och sitta och fika i parken!
Riktigt mysigt! =) På efter
middagen ringde bröderna..
Fortfarande själva hemma och ville ha lite matsällskap!
Tacos! Mums.. Vem kan säga nej till det? ;)
Jag va Partysugen så de hette duga!
Väl hemma från vår utflykt tog jag mig en dusch och ringde Madde..
Planen hade blivit ändrad och ist för Tacos stod de Grilla på menyn! ^^
Fråga Madde bönan om hon kanske också ville ha matsällskap,
eftersom karlarna va i Norge! Och svaret blev JAA...=)
Joakim kom och hämta oss, för vi skulle börja förfesta redan där!
en mutcho trevlig förfest med många roliga bravader!

Nästrimmrar är bra grejer.. Eller hur Madde?
Får tillomed bort de ljusa fjutthåren på ögonbrynen! ^^
Både jag och Madde blev trötta som as ju längre kvällen gick..
Vi hade kontakt med Sofie eftersom vi skulle möta henne ute!
Madde bestämde sig för att åka hemåt ist..
Jag mötte upp Sofie och de blev en sväng ut på Krogen..
Dock va klockan så mkt så vi kände inte för att betala oss in nån stans..
Perrongen blev kanon och som vanligt i mitt onyktra tillstånd drygar jag med folk!
Blev en helkul kväll, men Sofie.. Vi måste snart ut och svänga på våra lurviga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0