V-rås och Bio

Igår va jag och Krille i Västerås..
Vi gick omkring och myste lite på stan!
Skulle försöka hitta nåt och ha på oss till Svärmors 50 års Fest!
Som alltid gick de bättre för Krille än för mig..
Första affären han gick in i, hitta han sin klockrena outfit!
Kan ju inte mer än hålla med om att han kommer va hur fin som hellst!
Så köpte han nya jympadojer och jag hitta också ett par iof..
Har setat på nätet och kolla om jag ska beställa nån fin klänning,
men när jag väl hittat nåt så finns det ej i min storlek.. Det är illa!
Vet inte riktigt om jag har lust att lägga ner 1000:- på en klänning..
Men man kanske får offra sig,
för vi ska ju försöka bli de finaste paret som alltid! ;) haha..
Jeje.. Än är inte fredagen här, men de börjar dra ihop sig!
Ska försöka hinna få en klipptid tills dess med!
Skulle va kanon om jag fick den på fredag fm eller nåt så man kan få håret fixat också!
Efter att vi gjort Västerås stan osäker åkte vi och visa upp nya bilen för Krilles Moster!
Hon tyckte den va Ashäftig och ville åka en provrunda i deras samhälle..
Självklart fick hon det! ^^ Hehe..
Åkte sen hemåt efter en snabbfika och bestämde oss för att gå på Bio
De blev Hancock, faktiskt vädigt bra film!


Men de blidde inga popcorn för min del.. =/
I dag blir de nog en lugn dag..
Ska försöka hinna till Tuna Park
en sväng innan de stänger..
Tänkte även att jag skulle hinna hälsa på Pappa en sväng idag..
Va riktigt länge sen jag träffa han så de är dags! =)
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0