Loppis och Powermeet

Det blev en sen fredag, och väldans tidig lördag!
Vi hade ju lovat att vi skulle komma över till Carro och Lelles land..
Det skulle va loppis i närheten som vi skulle åka på också
Motvilligt gick jag upp när klockan ringde..
Trött som ett Ägg och Bakis som fan!
Krille fick äran och köra eftersom jag säkert fortfarande va full!
Kom i tid till loppisen men jag och Krille skulle inte köpa nåt..
Vi har tillräckligt med skit hemma..
Först ska vi göra oss av med det!
När Carro och Lelle va klara åkte vi till deras land..
Fick en lättare lunch och fika!
Sen Åkte vi hemåt.. Va fortfarande väldans trött..
Åkte förbi Pappa och hälsa på,
för att sedan åka hemåt och fixa sig lite..
Vi skulle ju åka på Power Meet och kolla lite på marknaderna där..
Trodde ju att jag skulle hinna vila en sväng innan vi for, men icke!
Hämta upp lite folk som ville med och så for vi..
Blev dock inte nån större röj och sen kväll!
Tog dock 3 timmar och komma ut från Västerås..
Somna i bilen på vägen hem.. Skööönt!
Väl hemma stupa i säng!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0