Fredags kväll..

Ja, då vart de Jag och Grabbarna..
Ingen av mina vänner som hade tid för att umgås med mej.. =/
Men de blev ju trevligt iaf.. =)
Jag, Älsklingen och Skoog käka Tacos..

Faktiskt riktigt länge sen jag käkade det!
VI satt och snacka skit och drack..
drack upp vårt tysklands lager med Alkoholhaltiga drycker.. Hehe..
Lilla Borre kom förbi, utan Madde
Så jag fick förbli själv med Grabbarna..
Och så klart lyssnade vi på musikvideos! ^^
Vid 12 tiden for vi neråt stan och in på Bishop..
Trevligt trevligt.. Mörk Öl är INTE min grej!

Ljus och lättdrucken ska de va' ! ^^
Grabbarna hitta några barndomsvänner som vi satte os med..
Sen börja kvällen lida mot sitt slut!
Skoog full som en Alika ville ha mat innan han skulle med bussen hemåt!
Jag o Krille knalla hemåt utan fyllekäk i magen..
Vi käka nämligen upp resterna från kvällens Tacos ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0