Fredagen

Jag är ju som vanligt lite seg med att uppdatera bloggen..
Men men.. Ni får leva med att jag är lite sen och lite fummlig! ^^ Hehe..

Vi börjar med Fredagen..
I Fredags åkte jag och Krille runt och hälsa på folk och fixa saker och ting..
Sålde lite öl och vin..
På eftermiddagen drog vi förbi och tog en fika hos Borre..
Madde kom hem från jobbet och hade precis vart på systemet! ^^
Det blev prat om kvällen och vi bestämde oss för Grillkväll på Borres innegård!
Madde som vart Drinksugen i flera dagar,
ville att vi senare skulle röra oss ner mot stan..
Jeje.. hem och ta en dusch och fixa sig lite vacker, så vacker som nu går.. ;)
Borre kom och hämta oss..
Vi starta engångsgrillarna och öppna alkoholhaltiga drycker..

Riktigt trevligt att sitta på innergården och snacka goja!
Maaat!

Klockan rann i väg och de börja bli dags att röra sig neråt stan
Lagom lulliga stappla vi neråt!
Vi hamna på Centro eftersom jag hört att de gjorde schyssta drinkar där..
Kanske skulle de kunna uppfulla Maddes Drinkbehov!? ^^
De kunde dom!
Vad sägs om en Pina Colada gjord på äkta ananas?
Mums..

Jag och Madde sörpla i oss nårgra drinkar..
Lite fler än beräknat!
Dvs att jag också blev fullare än jag räknat! Hehe..
Men vad gör de?
Blev också lite dryg,
Krille sa att om han hade vart tjej så hade han spöat mig för lääänge sen! =S
Jeje, Länge sen jag hade så skoj..
Tack för en Dunderskojig kväll!

Madde ska vi fråga om vi får posera med Poliserna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0