Ensam

Hey!
Hoppas allt är bra med er..
Själv sitter jag här i min ensamhet!
Är helt proppmätt..
Har just kommit hem från Lilja, där jag fick äppelkaka! =) Mums..
innan dess va jag över hos mormor och morfar en sväng!
Där drack jag Te och käka smörgås.. ^^
Har just bubblat en stund med Krillson i telefon.. =)
De (grabbgänget) va i karlstad,
vet inte riktigt beräknad tid som de anländer till Norge..
Jaja.. Hoppas iaf att resan för dem går bra,
tydligen bara Krille som fortfarande är nykter.. Så han kör!
Är ensam ända till Söndag, då beräkand hemkomst sker..
Tid är dock fortfarande okänd..
Hoppas på att de blir skapligt, skulle ju va trevligt och hinna ses innan sovdags!
Så vad ska jag då ha för mig dessa dagar?
Har faktiskt ingen aning..
Imorn blir det iaf jobb, slutar väl sisådär 5 kanske..
Käka nåt gott och dricka vin! Nån som är sugen..? ^^
Synes och Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0