Vilken natt

Ojoj vilken lördag!
Luften rensades, slagsmål och dans o massa ALKOHOL
I dag är det måndag.. Och jag tror precis att jag blivit människa igen! ;)
Fyllesjuk hela söndagen.. Usch usch!
Sofie kom med pizza eftermiddagen, Nice..
Men de smaka dock inte så bra som bakis mat brukar..
Va nog fortfarande full =S eller nåt?!
Senare blev de film och Chips..
Ni fick lite försmak av kvällens händelser på lördagsnatten/söndagsmorgonen!
Då låg jag i soffan o lyssna på Scooter, full som ett as..
Såg inte bokstäverna på projektorn.. Haha.. (skärmen va kopplad dit) Illa
Tyckte inte jag drack så mkt :P Men men så kan de va! Haha..
Luften rensades: En viss liten grabb fick höra att vänner inte tillåter skitsnack!
Den killen blev nog väldigt lessen.. Men inget mot va "de utsatta" är av hans skitsnack..
Hoppas iaf att han får sig en tankeställare..
Tur att jag höll knytnävarna i styr där iaf! =P dock fick hans sig nog nåra munhugg från mej..
Slagsmål: så klart, dock inte jätteallvarligt!
Men tyvärr måste jag erkänna att jag va inblandad! =/ Gav nog nåra rejäla örfilar..
Älsklingen försökte stoppa mej från och göra för mkt dumt!
Men jag lyssna tyvärr inte på honom.. Vi höll sams iaf! De är ju de viktigaste! =)
Men men INGEN sätter sig på mig! Tyckte iaf att jag va den som hade rätt!
Kanske hade fel.. Men men.. Får väl folk säga de, så ska jag be om ursäkt sen..
För övrigt fortsatte partyt i rätta takter!
Massvis med jäger o annan sprit! Bra musik o trevligt folk! ^^
Scooter - and no matches är för tillfället världens BÄSTA låt!
Och shit va vi dansa.. ^^
Lillasyster - Umbrella va inte så tokig den heller..
Eller va säger du min headbangande vän Sofie? =P Haha..
Bålen blev nog inte jätte omtyckt av alla, men vissa drack av bara tusan av den.. Haha..
Va de många som spydde eller?

image32image36
image37
image37image36
Fler bilder kommer inom kort upp på
http://vanillabun.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag spydde ju ialf! men de kanske inte berodde på bålen utan allt headbangande!! kan ha fått en lätt hjärnskakaning;)

2008-02-26 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0