Torsdag

Idag Torsdag har jag sovit länge som vanligt!
Sen har jag tränat i 50 min..
Riktigt skönt!
Sen tog jag en tripp till Pappa, fick lite mat!! =)
Sen snacka vi lite om nya tapeter till deras kök.. Humm.. Svårt de där med val!
Blev kvar hos dem ganska länge..
Brorsan skulle till Skövde imorn och gå på KENT.. dock ändrade planer med sällskapet
Synd att jag redan hade planer, annas skulle jag hängt på istället! =(
Jeje.. Borre och Krille sitter här och spelar TV spel och dricker Öl!
Vet inte vad jag ska ha för mig.. Kanske sussa eller Prison break?!

image20

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Var i valet o kvalet om jag skulle med upp eller ej.. hemma vid tog övertaget, inte ofta jag är hemma nuförtiden, men trivs mucho bättre nu när badrummet är i ordning. Men vi kanske ses imorn ;) hälsa mitt älsko :D

2008-02-15 @ 01:16:17
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0