Otroligt!

Jahapp.. de var ett tag sen man satt här o skrev!
Skärmen har haft sitt egna lilla humör och funkat när den själv vill..
Igår kväll bytte vi till min datorskärm!
Lite jobbigt och starta projektorn bara för o fiffla lite med datan.. ;)
Jeje..
 
Så vad har hänt då?
Soffan är beställd i i samma uppsättning som jag visat på de tidigare bilderna..
Tyget blev grå svart.. Lite neutralt men bra!
För då tröttnar man nog inte så snabbt, så kan man leka lite extra me flaschiga kuddar!!
och kasnke en häftig matta.. ^^
Så om 6-8 v har vi ny fräsch soffa =) Weeei..

I går
städa vi hela dagen och sen drog vi en sväng till min Far o c/o i Hällberga..
Färga brors hår i schysta blonda slingor.. ^^

Gjorde bål till kvällens festligheter.. Hoppas den blir poppis! =)
Krille & Jocke provsmaka i går, de tyckte den gled ner lätt! Bra bra.. Hehe..



Och i går kväll hade jag hicka.. Fy tusingen va jobbigt!
Krille försökte skämma mej med både de ena o andra.. Dock utan resultat! =/
När han till sist skämta o sa
"detta kommer hjälpa"  Han satte fingret för mitt öra vänster öra..
Och skratta som en tok..
Men hör o häpna, hickan försvann!
Helt Otroligt..

Party Party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0