Nattuggla?

Usch.. Jag kan inte sova!
Sov för länge på dagen i dag, men de va ju välbehövt efter en natt på jobbet!
Tycker heller inte om att sova själv..
Men man borde ju vant sig, de är ju så här vartredje vecka!
Krillepojken jobbar o står i.. Men jag kan ju ringa honom iaf, de är ju trevligt! =)

Sitter här och kollar inredningssidor på nätet..
Jag o Älsklingen ska köpa ny soffa!
Men vilken? alla ser ju så stela ut.. Humm.. Eller också är de inte tillräckligt djupa!
Finns massvis med annat man också skulle vilja ha ju.. Nån som vill sänka mej lite pengar? =P
Kan inte nån sälja ett perfekt hus också..
Så man kan pilla lite med de när man sitter alldeles själv mitt i natten!
Vet ju exakt hur jag vill ha i sovrummet till exempel..
Har tillomed kollat ut färg, allt som fattas är bara en ursnygg fondvägg i svart!

image3
Vad tycks om denna soffa i en annan färg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu har man hittat hit, länkar från min sida puss!

2008-02-05 @ 00:11:43
URL: http://petraligga.blogg.se
Postat av: Jessica

Faen vilken snygg soffa! Vart fann du den?

2008-02-09 @ 15:54:30
URL: http://strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0