Monsterdiggare!

Hej på er alla Monsterdiggare..
image7
Hur har ni de så här i monstertider?!
Själv sitter jag här som vanligt mitt i natten och är lite sömnlös..
Har legat o viridit o vänt mig i sängen ett tag.. Men sömntåget verkar inte komma förbi här!
Inte John Blund heller för den delen..
Skulle behöva somna snart! Ska ju upp och jobba vid 7 imorn! =/
Hade vart härligt o va lite pigg då.. Jaja..

Va en sväng hos mormor och morfar i dag..
Saknar ju dem, så man måste ju åka o hälsa på lite då o då! =)
På vägen dit svängde jag förbi ICA stenby..
Köpte lite fikabröd, det är ju trots allt Fettisdagen!
Vad passar då inte bättre än ett par semlor, dagen till ära.. Haha..
Jaja.. de va väl inte av bästa sort, med de slank ner de också!
Älskar verkligen min familj! <3

image7

Krillepojken är på jobbet.. =/
Tycker om honom så himla mycket! <3
Känns som om jag bara tjatar om honom här hela tiden..
Men vad vore Jag utan honom?
Singel..
Men de vill jag aldrig bli igen.. Känns som om vi kommer leva tillsammans livet ut!
Visst har vi väl haft våra perioder då vårt förhållande vart en dans på Rosor..
Men vilka förhållanden är det?
Synd bara att folk i ens närhet fortfarande håller på o snackar en massa SKIT!
Är de för att dessa människor är avundsjuka?
Eller har de bara inget bättre för sig än att snacka goja?
Eskilstuna är fan skitsnackarnas håla..
Och dessa skitsnackare är inte bara tjejer.. (kors i taket)
Utan även killar.. Sen hur manliga de är får stå för var och en.. ;)
Lyckligt nog lyssnar vi inte på detta.. Men de finns ju fortfarande en irritation på hur människor orkar bete sig!
Älskar dig för alltid babe!

Nu till något annat som också är skrämmande!
I en liten ynka ruta av 200g Marabou Choklad..
Är det ett innehåll av ca 45 kalorier.
Tänk på de nästa gång du unnar dig själv lite choklad! =P

image8



Kommentarer
Postat av: Madde

gå och lägg dig =P

2008-02-06 @ 02:18:34
Postat av: Anonym

hur många kalorier innehåller ett halvt paket brago lex då, för de har just jag smällt i mig! usch..typ 3 timmar på maskinen kanske..=/

2008-02-06 @ 20:22:34
URL: http://sofienoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0