Måndags eftermiddag..

Huu.. Jag har pysslat med en del idag!
Handlat och donat inför kalaset som sagt..
Fikat med Mormor och sen med Lilja på "rutan"
trevligt trevligt..
Sen gick vi till Åhlens o leta efter en liten almanacka som jag kunde ha i handväskan!
Men de blev en peeling istället! =)
Får leta efter en almanacka en annan gång.. har ju mina små lappar jag kan notera på så länge.. ;)
Träffa Tilda och Malin på torget.. Stod och snacka en stund, sen vidare hemåt..
hämta bilen for till Lilja och hoppades på pannkaka..
image15
dock skulle jag skjutsa hem min moster så jag åkte svältades därifrån.. Haha
Jeje.. For till mormor efter de och drack lite The och löste lite korsord! ^^
Nu är jag hemma igen.. I min ensamhet! Ska nog träna.. =)
Sen kommer älsklingen hem..
Sen blir de till och försöka sussa! =) Om de nu går..
Annars ska jag göra en Kycklingpaj.. =) Mums..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååh, pannkaka... jag får aldrig pannkaka av borre o jag som tycker så mycket ooooom. Kan inte du laga pannkaka till dig o mig?? ;) *blinkar maaaassa med ögonen* Btw, du måste läsa OCH kommentera min blogg idag, speciellt videobloggen *asg* Skrattar så fort jag tänker på det...hur knasigt som helst... Pöss Pöss... btw, vilket datum var de sofie fyllde o du ville ha med oss till sthlm?? Pöss igen

2008-02-11 @ 22:13:30
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du kan få pannkaka näääär som helst ;)

2008-02-11 @ 22:42:21
URL: http://strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha pannkaker! de kan du få som jobb av mig, steka massa pannkaker som jag kan ha i frysen.jag betalar Bra!^^

PS. Mötte måns zelmerlöv idag, ghaaa vilken snygging!

Ps2. Madde jag fyller 28 mars, 29:de är de fest i sthlm!=)

2008-02-12 @ 17:59:23
URL: http://sofienoren.blogg.se
Postat av: Madde

Toppen, den 29 mars är noterat... jobbar nog då, men semester är inget som det sparas på ;)

2008-02-12 @ 23:22:22
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0