Lördag och söndag

Tjenixen!
Så vad hände denna lördag då?
Jag och Krille Va först till Anita en sväng på dagen..
som ni redan vet fyllde hon 50 år..
Jag hade bakat och lagat all mat.. Verka som om folk var imponerade!!
Kul kul.. Sen for vi hemåt!
Hade bestämt med Borre och Madde att de skulle bli lite alkohol och melodifestival..
Madde kom och hämta oss i halv 8 taget..
Va hur sugen som hellst på chips.. O de hade madde fixa ^^ Nice!
Blev ett par glas iskaffe med baily's sen cola resten av kvällen för min del..

image21
(Krille har helt mordisk blick.. haha..)

Söndagen da..?
Upp relativt skapligt och sen ut till Tumbo..
Krillklutten skulle mecka bil och så där!
Fick mat och så kolla vi på tyg och priser på soffan vi vill ha.. ^^

image22
(Den i mörkgrå.. Himla dyr  =S  Men de kanske är värt de..?)

Krille fortsatte med bilen och jag hängde på hans syrra på en promenix runt Tumbo..
Skönt o röra lite på sig..
Kom  hem gjorde lite lasange och sen for Krille till jobbet.. Ensam! =(
Va passar inte bättre då än att träna..
Körde 55 minuter.. Visst är jag duktig?
Dags o sussa.. För måndagsmogon innebär jobb!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin soffa :D

2008-02-18 @ 23:18:54
URL: http://caroline1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0