Lappar

Älsklingen håller verkligen på och bli tokig på mig!
Han säger jämt "Du med dina lappar ÖVERALLT!!"
Tror jag får ta o skaffa mig en hand almanacka också..
Försöker faktiskt dra ner på mitt noterande, men de är svårt!
Har så mkt och hålla koll på och de är ju jobbigt om man skulle glömma nåt!
Har gjort en excel där jag noterar alla timmar jag jobbar iaf..
Så där är ju ett framsteg att de inte ligger papperslappar över allt om det iaf.. ^^
Men jag måste ju hålla lite koll.. Så jag vet vart jag har jobbat och när!
Usch kan förstå honom om han tröttnar..
Haha.. Han har t.o.m tagit hem massa små block för och slippa mina lappar! =P
Är jag sjukligt lappgalen eller? Haha

image38

Vinke vink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0