Kylig dag!

Usch! Va kallt det är ute! (hackar tänder..)
Jahapp.. Så har man vart i lilla Malmköping i dag..
Hämta brorsans bil eftersom han så glassigt fått firmabil..
Kolla lite i affärerna på stan med.. Hitta ett par Schyssta byxor..
Men jag vet inte om de är min stil..
Får väl åka tillbaka o köpa dem om jag ångrar mig! ;)
Va meningen att Jag o Carina även skulle stanna på lite lunch också!
Men dock hade inte staden något att erbjuda vår smak..
Så vi drog oss tillbaka till E-tuna o invigde de "nya" Ming! =) Mumms..
Efter en välfylld mage gick vi därifrån.. =) Huu..
Samtal och en liten förfrågan om fika.. Det va Anita,
hon va sugen på o höra hur de gick med hennes mat till Lördagen..
Fika på Hurtig´s.. Dock bara en Cola! Räckte mer än väl..
Stappla hemåt! Baka färdigt de 8 pajerna och 2 extra..
Man vill ju inte att de ska ta slut när de är kalas och allt! =P
Nu är allt klart och jag ska ägna mig lite åt träningen igen!
Har ju vart lite dåligt på den fronten på ett par dagar nu... Illa
Skärpning LINDA!

Ha en bra kväll..
Själv ska jag upp på Crosstrainern o flåsa lite till Room Service! ^^


Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag har ett litet tips om man är itnresserad av en ny bloggdesign. Jag har en tävling på bloggen där man superlätt kan vinna en bloggdesign. (om man nu vill det)

kramar :)

2008-02-13 @ 22:42:27
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0