IKEA

Hej hej!
Tre timmars sömn och en tripp till IKEA
I går va jag på IKEA med Lilja..
Hitta inte så mkt men Lilja shoppa desto mer! ^^
Haha.. Vi hade nog behövt vara en till för vagnarna gick knappt och rulla framåt! :P
Inte lätt de där.. Och så konka vi in allt i släpet!
Man är ju nästan lika stark som en karl.. ^^
Kvinnor kan!
efter få timmars sömn och en heldag på IKEA drog vi och gjorde Max i v-rås osäkert!! =)
Sen en resa hemåt--
Hemma vänta KrillKlutt med polare och ville ha med mej ut!
Huu.. trött som satan och inte på världens bästa humör.. Tveka! Skulle nog skippa de!
Sen då, för jag över med all mat o fikabröd till Anita!
Ojoj.. Massvis med grejer..
Sen hemåt! Krille och de tre vännerna hade gått ut!
Fortfarande i valet och kvalet om jag ens skulle orka, nää tror jag skippar de!
Fick mess av Madde.. Blev medflirtad ner iaf..
Så svarttaxi Madde kom honkandes på hojen o hämta mej.. ^^
Tack tack.. Va blir jag skyldig? :P

In på Time Out, beställde en smarrig drink! O en till Fan de som skulle bli lugnt!
Fast de blev de.. Blev inte så mkt mer än ett par shotar sen!
drog en sväng till nybron.. Ner till hårdrockskällaren.. ^^
träffa mitt X. haha han tyckte jag hade kommit fel?
Va fan jag är ju ganska rockig!! ^^ eller?

Jeje Vinke vink så länge..
image24
Hamna så klart på massa vimmel.. Och jag va inte ens full och kamerakåt! ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

En tuttkläm kanske?? ;) ^^

2008-02-16 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0