Go morgon!

Morrn morrn!
Hoppas ni sovit gott..
Själv har jag sovit ett par timmar, låg klarvaken till halv 5 imorse..
Och lillebror sov här i natt.. Han skulle upp till skolan..
Så de va bara o traska upp.. =) ingen vila ingen ro =P
Och de är ingen ide o gå o lägga sig igen..
Snart ska jag i väg till Hällberga..
Ska hjälpa Carina (min Pappas fru) att hämta en av deras bilar i Malmköping!
Sen när vi ändå är där så ska vi ta en lunch nån stans.. =)
Jeje.. kommer väl hemåt i eftermiddag eller nåt?
Ska försöka hålla i gång hela dagen så man inte såsar till,
 och somnar så man råkar sova middag! =P
De kan ju lätt bli så när man inte har nåt och göra..
Då lär de väl bli ytterligare en sömnlös natt! ^^
Och det är ju inge bra..

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har sovit gott!!

2008-02-13 @ 08:22:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0