Fredags kväll..

Hej hej!
Nu har man ätit och kollat på film.. De blev Georgia Rule.. Ganska bra film!
Så käka vi Rosepeppargryta medfläskfile!
Hamna framför datorn en sväng!
Vigge och Krille lirarbilspel på PS3.. Inte så intressant för mig..
Känner mej lite rastlös.. Vet inte vad jag ska hitta på..

image11

Godisskålen åkte fram och jag har dåligt samvete.. tog dock inte så många bitar!
Men ändå.. Efter att ha läst hur mkt kalorier en liten cholkadbit innehåller,
 så har jag väl iaf smällt i mej 200 kacl..
Riktigt illa.. Men man får väl ha en moffardag? ;)
Nää.. nu ska jag nog baka.. har nåra tårtbottnar o göra!
För de verkar inte som om de händer nåt vettigare..

Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0