Förnya

Hej hej!
Fåglarna kvittar på dagarna och solen har lyst i dag!
Satt ute på lunchen och käka!
Iof satt vi bakom en vägg där de va lite lä, men iaf! =D
Trevligt trevligt, inte så långt kvar till sommaren.. ^^
Vårkänslor och dags att tänka på kommande säsong!
Vill ha nya kläder och vill skaffa mig nån schysst stil..
Kanske en ny frilla?

Ge mej råd!

Vad kan Jag och vad kan Jag inte göra?
  • Inte färga håret mörkt!
  • Inte klippa lugg!
  • Skaffa nya kläder, Vad ska bli min stil?   
Mina parfymer är snart slut!
Men jag ska unna mig en ny parfym.. ^^

image39



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ha rock stil! vi är ju rockiga som faen=P

2008-02-28 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0