Bloggträsk och husköp?

Så hade lilla Linda också hittat hit!! =)
Och nu har även jag man hamnat i bloggträsket.. Haha..
Nää.. så illa är de nog inte..?!

Och vad ska jag berätta från mitt händelserika liv..?
Humm.. Detta kan bli svårt.. Haha..

Kan ju börja med lite info om dagen kasnke?

Jag & Krille vart o kollat på hus igen..
De är väl typ de 5te huset vi åker och kollar på,
men detta va ju rena katastrofen!
Fasaden hade börja spruckit o garagedörren va nära på och trilla bort bara man tänkte på o öppna den..
Såg ut som om de va fuktskador i källaren o rummen va hur små som hellst!
Nää.. detta va inget för oss.. Synd att de låg så bra o att de va lagon stort osv..
Om vi bara hade fått de första vi buda på.. Vilket kanonläge och så va de ju pool på tomten!
Men men.. De dyker nog upp nåt för oss snart.. =)

Nää, nu ska jag inte uppehålla er längre..

Ha de kalas.. På återseende!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0