Alla Hjärtans Dag

Imorgon är det ALLA <3 dag..
En helt och hållet överskattad dag!
Vem är det som kommit på en sån dag? Idioti..
Tycka om varandra lite extra.. Haha.. Varför?!
Och de som inte har nån då? Få dem personerna o känna sig ännu mindre älskade?
Jag anser att det är mycket mer uppskattat att få blommor etc. en helt vanlig dag..
Istället för att få de när verkligen ALLA andra också får de!
Och så är de ju säljarnas dag!
Priserna höjs nå fruktansvärt.. Mer än dubbelt på blommor o sånt! Herregud..
Nä.. Inget Alla
image17 dag firade för mig och min sambos del!
Jag älskar honom alla andra dagar förutom Alla Hjärtans dag i ren protest..
Så de så!

Kommentarer
Postat av: Jessica

http://hugin.info/134112/R/1032881/166217.pdf

Alla hjärtans dag har en massa historier bakom sig ju. Bara dagens människor som gjort det till en pengasugande dag ;p

Men bra om alla är lite extra kärleksfulla såhär en dag på året, då kanske till o med jag få mig lite kärlek :)

2008-02-13 @ 13:29:43
URL: http://strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Matilda

Håller helt med dig Linda!

2008-02-13 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0