Krilles kalas

Som vanilgt har mkt hänt sen sist!
Och jag uppdaterar inte ofta..
Är inte en äkta blogger..
Kan ju inte skylla på att jag inte har tid,
eftersom t.o.m småbarns mamman Lilja har tid!

Jeje.. Krille har fyllt 24 år..
Kalasena för båda familjerna gick kanon!
Fick mkt beröm för mitt bakande.. det är ju alltid kul!

Han fick en massa skoj, verkligen inga dåliga presenter!
Ny perkulator, Kaffekvarn samt hela bönor och annat tillbehör!
Borrmaskin och glögg i mängder mm..
Inte undra på att han är lycklig!
Blev lite party på lördags kvällen och jag och Sofie for till Harrys..
Skoj, fast värdelös bartender!
Jeje..lite dans och trevligt sällskap va iaf kanon..
Dagen efter blev det pizza från rakt över gatan och Cola i mängder!
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0