Klant arsle!

Om du ringer mig så säger de nog Välkommen till vattenpalatset!
Jag va ett riktigt stort klantarsle idag..
Prata med Krille i telefon medan jag jobbade i dag..
Har sagt förr att de inte går att prata när man torkar golv..
Vilket blev extremt bevisat i dag!
Tappa nämligen mobilen rakt ned i skurhinken..Yeh.. fan va skoj!
Helvete!

Just nu ligger den på tork..
Hoppas och ber till alla gudar att den startar igen!

Kommer ju inte direkt läglig att man ska behöva köpa ny mobil mitt i allt..
Jeje.. de går som de går! Klantig va de iaf..
Nu ska jag träna, sen till Pappa..
Vinke vink!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vart har du tagit vägen?

Saknar dina bloggar...

2009-01-29 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0