Kräftor & Kubb

Som alltid är jag väldigt efter och kan aldrig uppdatera samma dag..
Me ni får ta mig som jag är!! ;)
I fredags vart det dags för Kräftpremiär..

Vi skulle va husvakt åt Krilles föräldrar så vi packa med oss katterna,
for över till tumbo och fixa till en liten Kräftskiva..
Det blev alldeless lagom med folk och inte för mkt alkohol!
Skönt att bara ta de lugnt då och då!
Det blev dessutom lite Kubb på kvällen fast det gick inge vidare för "syskonen",
som förlora båda omgångarna =/ (Lag syskonen = Jag, Fredrik och Joakim)
Lag "De tre vännerna och Jerry" Bestod av Krille, Skoog, Borre Och Madde..

Mellan kubbspelandet höll vissa på med äppelskytte på moppedister! Hahaha..
Jag nämner inga namn Skoog och Krille.. ;)
satt uppe ett tag, men fredag och många av oss va trötta, så vi runda av!
Time to sleep.. Gick bra si så där 3 timmar..
Sen fick Elvis stackarn hemlängtan!
Sprang upp i fönstret och hade ner blommor yla som en varg i månsken mm..
Gick inte och få tyst på honom.. inte ens om man satte sig och kela med honom!
Va färdig att bara packa ihop och dra hemåt!
Men tillslut efter nåra timmar så lugna han sig och vi fick iaf sova 2 timmar till! ^^
Rena lyxen! Aldrig ska vi sova borta med dom igen..
Vinke vink så länge!

Kommentarer
Postat av: "Jerry"

Tjena, det är jag som är Jerry ;)

2008-08-07 @ 17:26:50
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0