Fortsättning

Efter att ha setat i Tumbo hela förmiddagen och vänta på att bli nyktra..
Åkte vi hemåt, tog varsin dusch och fixa till oss igen..
Vi skulle åka och hälsa på hos Sofie och grilla lite på kvällen!
Krille va trött och bestämde sig för att hålla sig nykter,
för att vi skulle komma hem på kvällen..
Alltid skönt att sova hemma!
Hade med lite vin som skulle drickas..
Innan maten gick vi ner för att bada lite..
Ganska varmt i vattnet.. Dessutom 2 doppet för i år..
Vet inte vad som hänt?!
Förr bada ja ju redan 1 maj, men nu dröjer de läääänge! Haha..
Jeje.. Satt där i vattnet ett teg och snacka skit och drack öl! ^^
Maten va klar, mums.. dags för Klyftpotatis och grillspett! =)
proppmätta och glada satt vi kvar och drack mer vin..
klockan gick och oj va snabbt de går att dricka en baginbox.. ;)
Enligt Krille som ensam satt och va nykter och lyssna på allt kackel,
Sa att humorn va vääääldigt låg!
Och som vanligt vart jag väldigt dryg.. =P
Men Sanna (Sofies syrra) va inte långt efter.. ^^
Klockan hann inte bli så mkt, men för att orka köra hem utan att somna,
va det bäst att vi skulle bege oss hemåt!
Men jag va inte alls trött och hade gärna stannat nåra timmar till..
Trodde jag, Trött som en elefant somna jag efter 10 meter i bilen..
Krille hade sterion på högsta volym och vråla med..
Men i mina öron va det som den allra ljuvligaste vaggvisa! ;)
Vakna ju inte ens när han blev stoppad av polisen..
Tur att de inte brydde sig om mej så mkt,
Hade jag vart polis hade jag inte släppt iväg en ung kille med en oväckbar tjej..
Jeje.. Man tänker väl olika! =P
Inte lätt att vara fyllechaffis alla ggr.. hehe..
väl hemma stupa jag i säng iaf! Skööönt..
Helt jättetrevlig kväll och tack för god mat! =)

I söndags (dagen efter) skulle jag och Krille åka och handla!
Jag kolla på Krille lite frågande och sa, "Har du sett mina skor?
Han svara, "nej, har du inte slängt av dej med vid sängen?"
Jag "nää.. de kanske ligger kvar i bilen, jag tar dem här så länge... "
Väl i bilen "Fan vart är mina skor?!"
Ringde till Sofie och fråga försynt... "Är mina skor kvar hos dig?"
Sofie svara och sa "jaa.. om de är de vita!"
Och de va de ju.. ^^ Men jag va inte full! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0